SELAMAT PENGANTIN BARU...SUMAYYAH JOHAIDI & MUHAMMAD FAIZAL

Dari kiri Hidayah , Faizal, Maya, saya dan Siti Sarah

Dari kiri Athirah, Sarah, saya, kak Chik, pengapit, Faizal, Maya, kak Ika, kak Faiz, kak Syida
dan Diana




Akhirnya pada 1 Mei 2008, kawan baikku Sumayyah Johaidi selamat diijabkabulkan. Saya yang turut sama menghadiri majlis pernikahan turut gembira di atas berita gembira ini. Sumayyah @ maya merupakan kawan ketika saya susah dan senang. Gelak tawa, suka duka hanya kami yang tahu isinya. Persahabatan yang akrab terjalin apabila kami sama-sama diamanahkan sebagai exco dalam PKPIM. Umur yang masih mentah dan muda ( tahun pertama di UIA) memang sangat mencabar dan menguji kami untuk memegang amanah yang diberikan.


Maya dan Mun... bagaikan anjing dengan kucing apabila bertemu :) ..Ada saja perkara yang hendak dibahaskan dan dibangkitkan. Jika sesiapa yang tidak mengenali kami, akan mengandaikan kami sedang bergaduh. Namun, hakikatnya hanya luaran sahaja...memang fiil kami sebegitu apabila bertemu.. tapi apabila usia sudah menganjak dewasa, perangai tersebut makin berkurangan..

Tahniah maya!!! Semoga menjadi isteri yang solehah dan semoga berbahagia dunia dan akhirat.


0 comments:

BEBASKAN PALESTIN

BEBASKAN PALESTIN

PROFIL DIRI

Munirah Bahari

Dilahirkan pada 18 Oktober 1984 di Kampung Telok Bakong, Perak. Merupakan pemegang Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Ilmu Wahyu & Warisan Islam dan Diploma Pendidikan di UIAM, Gombak. Sekarang bertugas sebagai pendidik di SMK (F) Besout, Sungkai. Penulis boleh dihubungi melalui emel munirahbahari@gmail.com atau YM (munirah_bahari)