Tugasan Baru..



Pertamanya...ingin aku ucapkan Terima kasih terutamanya kepada Kak Shamsiah Mahli ( Kak Shams ) kerana akak orang pertama yang mendorong saya untuk membina blog sendiri. Tidak lupa juga sahabat-sahabat lain yang mempunyai blog sekaligus mendorong saya untuk memiliki blog sendiri. Walaupun pada permulaannya amat sukar untuk aku memulakan kerjaya penulis blog ini..hehe. Apa yang aku lihat sekarang, matlamat HEWI PKPIM Pusat untuk melihat setiap ahli HEWInya mempunyai blog sendiri sudah tercapai. Masakan tidak sudah ramai yang mempunyai blog sendiri malah ada yang lebih hebat blognya. Namun, terdapat penambahbaikan iaitu dari segi maklumat dan penulisan. Aku akui aku bukannya seorang penulis yang hebat, malah akhir-akhir ini aku jarang menulis penulisan yang berbentuk ilmiah. Inilah salah satu kelemahan yang menjadi penyakit bagi HEWI-HEWI, iaitu Kurang menulis. Semoga penyakit ini segera pergi daripada badanku ini.

Baru-baru ini, apabila Ketua Panitia Pendidikan Islam sekolah mengetahui aku tahu serba sedikit mengenai dunia blog beliau tersenyum sendiri.. Ini kerana beliau sudah ada perancangan buat diriku ini. Aku diamanahkan untuk mengurus dan mengawal blog panitia atau dengan kata mudahnya aku menjadi moderator blog itu.

0 comments:

BEBASKAN PALESTIN

BEBASKAN PALESTIN

PROFIL DIRI

Munirah Bahari

Dilahirkan pada 18 Oktober 1984 di Kampung Telok Bakong, Perak. Merupakan pemegang Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Ilmu Wahyu & Warisan Islam dan Diploma Pendidikan di UIAM, Gombak. Sekarang bertugas sebagai pendidik di SMK (F) Besout, Sungkai. Penulis boleh dihubungi melalui emel munirahbahari@gmail.com atau YM (munirah_bahari)